یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

زعفران و آشپزي

عرضه كننده محصولات زعفران

زعفران و آشپزي

۲۷ بازديد

زعفران در آشپزي در بسياري از كشورها رايج است و اين گياه ارزشمند چاشني بسيار مناسب و مفيدي براي تهيه انواع غذا ، دسر و نوشيدني هاست.

زعفران عطر و رنگ بسيار خوبي جهت استفاده در آشپزي دارد كه در ادامه مطلب پائين صفحه توضيحات كاملي در اين زمينه ارائه مي دهيم با زرشميم همراه باشيد.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب


 بازار کار و آینده شغلی آشپز

آشپز می تواند در مکان های مختلف از جمله هتل ها، رستوران ها، فست فود ها، مراکز تهیه غذا و یا آشپزخانه های صنعتی کار کند. با داشتن تجربه و صلاحیت کاری کافی می تواند سر آشپز یا مدیر آشپزخانه شود. همچنین می تواند مدیر رستوران شده و به صورت کیترینگ با سازمانها و شرکت های مختلف قرارداد ببندد. آشپز می تواند به طور مستقل کار کرده و برای خود رستوران، فست فود یا مرکز تهیه غذا راه اندازی کند همچنین در دنیای امروزه بر پایی کلاس آشپزی و دوره های آشپزی از استقبال بی نظیر برخوردار خواهد بود.
در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین کلاس آشپزی تهران آشنا کنیم تا چنانچه تمایل داشتید در دورهای آموزش آشپزی شرکت کنید بتوانید راحت تر تصمیم گیری و دوره مناسب را انتخاب کنید.آموزشگاه های آشپزی دورهای خاص و متداول طبق استاندارد سازمان آموزش پرورش فنی و حرفه ای برگزار می کنند که در نهایت بتوانید با شرکت در آزمون پایان دوره مدرک رسمی و بین المللی از طرف سازمان فنی و حرفه ای دریافت کنید.

آشپز درجه ۱ :
در این دوره حدودا آموزش ۵۰ مدل غذاهای سنتی، غذاهای فانتزی، غذاهای ملل، سالاد،پیش غذا، اردور های بین المللی، سوپ ها و مرباها ارائه می گردد.

بعد از غذای چرب چه بخوریم؟

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد